nebutantana30 Leylaa_ Sadece iç kol kısmı sökük ve ön tarafında öyle aşırı belli olmayan bir sararma olmuş yıkansa geçebilir yıkamadım bilmiyorum o yüzden ama başka hiçbir şeyi yok 250 ye verebilirim. Aşırı sıcak tutuyor.
Mnli Leylaa_ bende var dolap ve gardrops hesabım manolyaconcept bakabilirsiniz ayrıca peluş tulum da var ihtiyacınız var ise sonbaharda peluşu kışın montu giydirmiştim
Ozgee59 Leylaa_  Şöyle birşey var elimde beğenirseniz😊 hiç kullanılmadı tertemiz Fotoğraf eklemeyi becermişimdir umarım😁
Derininannesi32 Lcw 3-6 ay sıfır hiç kullanılmamış mini mouse lisanlı astronot mont var elimde kızıma hiç kullanamadım.
Hanabii Canım bu var bende de. İki kere giydi kızım. Dışı mont gibi iki fermuarlı içi yün almanyadan almıştım. Bi görseli tek bu var su an dışarda olduğum için atamıyorum uzun gayet güzel.