Elisaaa44 o yüzden olabilir ekran çocukları daha hırçın öfkeli yapabiliyor maalesef bende izletiyorum kızıma 2,5 yaşında ama çok fazla bırakmıyorum youtube açmıyorum mesela trt çocuk uygulamasını indirdim ordan izliyor izlediği en fazla 15 dk oluyo televizyondan da bazen bir iki sevdiği denk gelince izliyor öyle izin veriyorum belki biraz kısıtlayınca ekran süresini daha az hırçın olabilir