onefinemom kızlar nasıl çözebilirim bu sorunu? tavsiyesi olan var mı? güzelim cam bardaklar rezil oldu ya
_Goktugunannesi__ onefinemom Bende bulamadım onları günlükte kullanıyorum biri gelince düzgün olanı kullanıyorum onları da pek makinede yıkamamaya özen gösteriyorum
ikibebedublekahve onefinemom Bende burada bekliyim. Bimin bulasık tabletini kullandıktan sonra güzelim bardaklarım mahvoldu :(
Mavigokyuzu Deterjan olarak ne kullanıyorsunuz. Şu katı formda olanlar yapıyor genelde. İçi sıvılı olanlar var ya bulaşık tableti olarak onlar cizmiyor. Ya da direk sıvı bulaşık makinesi deterjanlari da cizmiyor
Mavigokyuzu Pamuk_esos yani hangileri şu hani içinde mavi sıvı olan tabletlerde mı çiziyor ? Tamamen katı formda olanlar çiziyor da, içi sıvılı olanların çizdiğini ilk defa duydum
Pamuk_esos Mavigokyuzu sıvılı tozlu kapsül olan çizdi quantum olan dı sanırım birde Stok yapmıştık şimdi kullanmıyorum onları görümcem söylemişti baktım benimkiler de çizilmeye başlamış beyaz lekeler oluşmaya başlamıs
Mavigokyuzu Pamuk_esos Aaaa anladım ben hiç bilmezdim gerçekten demek ki olabiliyormuş. Ben tümden sıvıya geçtim de miktarını da bulasigin kirlilik durumuna göre ayarlıyorum bayağı gidiyor.
Cicektebenimcicekligunlerde onefinemom Günlük kullanıyorum yada pikniğe köye ayırıyorum düzelmez çizilen bardak.🤷🏻😃
ikibebedublekahve onefinemom Ben bingonun tabletini kullanıyorum 1 bucuk aydır çok memnunum hem yerli hem çok güzel temizliyor
lohusaserbeti onefinemom evet evet gelir. Benim makinamın tuzu bitmiş farketmemiştim. Sonra elimde süngere parlatıcı döküp yıkadım düzeldiler