Geçen hafta oğlum 1 hafta 10 gün öldürdü kuru bir öksürük hatta burraya iki kere post açtım zorla geçirdik kaç gece uykusuz kaldık perişan olduk resmen iki üç gün iyi derken dün grip oldu ve buğun yine hasta yani hemen yapmam gerekleri yapmaya başladım takviye işte buhar vs ama yine ara ara öksürmeye başladı ve ben çok yoruldum yani her kış hastalanmasin diye takviye de veriyorum bağışıklığı yüksek dursun diye araştırıyorum yapıyorum ama yok sürekli hastalanıyor doğmuş doğalı ve her hastalığı dibine kadar yaşar öyle aa iki hava bı şurup hafif geçirmez ama ben çok yoruldum artık evet Allah başka dert vermesin tabiki ama böyle peş peşe oluncada çok yoruluyorum bütün takviye edici şeyleri bağışıklık için olanları kullaniyorum ama yok yani varmı bağışıklık için şunu kullaniyorum iyi geliyor dediğiniz acaba