Anneler merhaba normalde bebeğimi emzırıyordjm ama sütüm çok azaldı 9 aylıgız bu arada gündüz ek gıda aldığı ıcın sıkıntı olmuyor ama gece 4 kere mama istegı oluyor 2 saatte bır 140 içip acıkıyor anlayamıyorum yani bu konuda bilgisi olan var mı acaba sütüm azaldığı ıcın gece verdıgımde de pek doymuyor mecbur mama verıyorum vermek de istemiyorum aslında ama gece o kadar sık acıkmasın normal mı ya sma mama kullanıyoruz