mucizem10 benimde öyleydi canım korkma Allah’ın izniyle. Doktorum bana ev supururken çok fazla bastırarak süpürme kendini çok yorma demisti. Yürürken bı muddet sonra ben baskı hissediyordum, yani çocuk sanki bastırıyor gibi oluyordum o zaman hemen otur dinlen derdi. ramazan ayıydı o zamanda, yemek yapıyordum bide bulaşık yıkıyordum ben o kadar. Sağolsun annem babam gelmişti evine temizlemeye, bende onlara yardım etmiştim otura otura. Kendini çok yormaya özen göster