Bebeğim 5 ay 12 günlük. Doktorumuz ek gıda tadımlarına başlayabilirsiniz dedi 2 gün yoğurt tadımı yaptırdım . 1. Gün 1 çay kalığı verdim ama biraz daha istedi bir tatlı kaşığını buldu. 2. Gün 2 tatlı kaşığı verdim. Ama iki bezinden birinde kaka olan kızım iki gündür kaka yapmıyor. Bugün 3. Gün. Sadece 2 kez çok çok az yapmış başka yok. Normalde doldurur🙄 yoğurttan kaynaklı mıdır? Sabah yoğurta zeytinyağı da verdim halen tık yok. Endişelenmeli miyim. Biraz da huysuzluk var