Merhaba hanımlar 3 aylık erkek bebeğimde neredeyse 1,5 aydır geçmeden balgam tarzı şeyler var beyaz yapışık yapıda ara ara da öksürük. Sürekli açıp çekiyorum 1,5 aydır her zaman açmasamda mutlaka 6-7 kere çekiyorum ve geliyor mukus değil ama hırıltı yapıyor bogazında burnunda . Dünden itibaren 4 kere hava da vermeye başladım ama artık yoruldum. Tavsiyeleriniz var mı başına gelipte çağre bulan ?