aslananne27 canım hamilelikte tansiyon değerlerinin düşük olması normal demişti doktorum, benim de hep öyleydi, hamilelikte en fazla 10-6 9-5 normal dedi kendini yorma uzan yemene dikkat et vitaminlerini ihmal etme, yüksek olması bizim için daha zorlu demişti.