Kızlar spiral taktırmak istiyorum, kadın doğuma da devlet hastanesinden randevu alacağım. Sorum şu; gider gitmez hani ben spiral taktırmak istiyorum dersem hemen o anda mı takıyorlar? Nasıl oluyor? Süreç hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 😇