LadyGaddar shrkzl Neden? biyerinin ağrıdığını mi dusunuyorsun Daha bebegin küçük kolik olabilir uyumamasi normal aglamasida öyle şimdiden fitile koşarsan olmaz
isufumveben shrkzl gazı olmasi geceleri bu sebepten uyanması normal daha 2 aylık. Benim oğlum özellikle sabaha karşı uyanırdım gece de uyumadigi icin ful uykusuz gecerdi günler. Fitilin bir faydası olmaz zarari olur karnına masaj yapın rahatlatmaya çalışın
shrkzl Geceleri kendini mosmor yapıyor gazını çıkarıyorum altını temizliyorum yemeğini de veriyorum ama uykusu olmasına rağmen uyumuyor
shrkzl Ya bilmiyorum o Kadar acı çekerek ağlıyor ki son çare olarak bu olur dedim de kullanmadım da hiç