Muhammed_efe 22 günlük bebeğim var sütüm olmadığı için mama kullanıyorum. Çocuğum kabız oluyor hiç uyumuyor. Mama önerisi olan var mı? Gaz ve kabız olduğunda neler yapıyorsunuz
Nazliprensesinannesi Muhammed_efe hip combiotic kullanmistim bi ara hic kabiz olmamistik sindirimi guzel tavsiye ederim
Nazliprensesinannesi Muhammed_efe ben baska bi mamadan kabiz oldugunda 1 cay k hakiki zeytinyagini icirmistim gecmisti kabizlik bizde cmm
Nazliprensesinannesi Muhammed_efe bebegim emen bir bebek 9 ayligiz hala emiyor mamayi fazla kullanmadik ama bi sorun yasamadim hipte kilo alimida iyiydi icerigide temiz bir mama