tazecikanne45 2.5 aylık bebeğim normalde emziriyorum arada da 3 saatte bir sağdıgım oluyor 120 cc yi görmüştüm ama 2 gündür zar zor 80-90 görüyorum. 15 günde 300 gram almış. Az gibi geldi. Huysuzlugu yok uykusu da güzel. Ama çişli bezi eskiye nazaran azaldı. Mama vereyim mi sizce
tan0724 tazecikanne45 araştırdığım kadarıyla doğrusu şu,eğer bebeğinizi düzenli emzirme imkanınız varsa mümkünse sagmiyoruz.Mama da vermiyoruz.Sutunuz azaldiysa daha çok emzirerek ve süt artırıcı şeylere yoğunlaşarak emzirmeliyiz.Aksi halde bebek mamaya alisabilir ve meme reddi en çok bu durumlarda yasaniyormus.Yani evet iki haftada 300 az ama arttırmak da mümkün.
Beren2101 Doymadığını hissediyorsanız verin lütfen bebek aç kalmasın daha çok küçük ve en çok beslenmesi gereken dönemde, yeterli hissettiğiniz an tekrardan bırakırsınız. Tabii ki doktorunuza da danışın :)
tazecikanne45 Beren2101 aç olsa ağlamaz mı ? Ya da uyumaz? Bilmiyorum ki mamaya da hiç bulaşmak istemiyorum kızımda da öyle yapmıştım meme+mama gidiliyorsa sonu mamaya dönüyor
tazecikanne45 tan0724 sürekli emziriyorum aslında. Bi huzursuzluğu da yok ama 2 saatte bir 120 ml süt yoktur sanmıyorum 3-4 saatte anca doluyor
tan0724 tazecikanne45 bebeğin emmesi ile sagmaniz aynı olmazmis zaten.Bebeklerin memeden kaç cc cektigini bilemeyiz,ben emzirirken diğer göğsüme birkaç kez mochi süt sağma aletini taktin 60 bile zor çıkıyor ama bebeğimi sık sık emziriyorum mama vermiyorum kilo alımı da gayet normal