1771717 bu aylarda oğlumda da oldu. 3. Ay da rutin göz muayenesi var zaten götürdüğümde küçük aylar da gözyaşı kanalı tıkanıklığı ile çok karşılaşılır demişti doktor. Göz pınarlarına masaj yapacaksın günde birkaç defa demişti ve işe de yaradı masajı yaptıkça bir süre sonra düzeldi çapaklanma vs olmadı, ama bizde herhangi bir enfeksiyon vs de söz konusu değildi onu da belirteyim. Çapak enfeksiyon kaynaklı da olabiliyor bazen en iyisi bi muayene ettirin siz.