YorgunEbeviyen Kızlar bizim komi iki kere bozuldu adam dedi hep değiştiriyorsunuz die bozulmuş adam evi 20 dereceye ayarladı kışın 3 4 5 de olsa hep evin derecesi 20 çalışıyor ? Değiştirsem mi benmi kansızım ama soğuk ya bide yurt dışındayız hep yağmurlu
RANAMMM YorgunEbeviyen 20 derece çocuklu eve az ben de yurtdışındayım 30 ,35 derece ayarlıyorum evin içi 23 24 derece oluyor, hergün yağmur yağıyor soğuk siz kansız değilsiniz😅
Merhaba05 YorgunEbeviyen bence 20 çok düşük. Her yerde her zaman söylenen ideal sıcaklık 23-24 derecedir. Ben çoook üşüyen bi insan olduğum için 23-34 bile bana aşırı soğuk geliyo 20yi düşünemiyorum bile. Bence yeniden servis çağırın üşüyoruz deyin 24e sabitlesin🙈
YorgunEbeviyen CatBoy dimi cnm bu görüntüleri eşime gösteripte ikna etsem eşim sıcaktan bulanıyor hep serin seviyor duşta bili kışın soğuk suyla yıkanıyor
Birgocmenkustuo YorgunEbeviyen bende yurt dışındayım ve bizim evde sabit 20 derecedir yaz kış ve bizim ayarlama durumumuz da yok Merkezi havalandırmadan geliyor kışın eksi derecelerde ise kaloriferler çalışıyor