1 ay oldu başlayalı hala çişini söylemiyo büyük tuvaletini söylüyo genelde. Ben götürünce yapıyo çişini aradan 2 saat geçince götürüyorum genelde bazen gelmek istemiyo etiket, kitap falan aldım ilk başta hoşuna gitti şimdi pek umursamıyo. Altına yapınca kızmıyorum falan ama bazen birden görünce şaşırıyorum ne yapacağımı bilmiyorum artık neden söylemiyo anlamıyorum. Bir de büyük tuvaletini yapıyo mesela diyorum iyi uzun bi süre rahatım bi bakıyorum çişini altına yapmış. Bi insan kakasını yaparken çişini nasıl tutabilir hala anlamış değilim😅