Merhaba biraz uzun yazıcam yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler. Kızıma doğduğunda ağlama şikayetlerine kolik dendi. Mukus ağlama uyuyamama popoda hafif pişik hep vardı ancak kan olmadığı için doktorumuz hiç alerjiyi söylemedi. 3,5 aylıkken kakada kan görmemizle çoklu besin alerjisi tanısı koydu ama egzama ve aşırı huzursuzluğu olmadığı için bana diyet önermedi (sadece süt ve paketli gıda yeme dedi). Şimdi 5 aylık kakalarında hala 3-4 yerde minik kan lekeleri var ve ek gıdaya başlattı.Sebze tadımlarından sonra fırınlanmış sütlü kekle denemeye başlayacakmışız. Bizim gibi durumda olan annelerimiz var mı süreç nasıl ilerliyor?