Merhaba , arkadaşlar yorum yapmış ama konuya çok vakıf değiller ,4 b li çalışmak ayrı bir konu ,şimdi size söyleyeceğim adımları e devletten yapın ,e devlette girince SGK iş göremezlik diye aratın orda ibaninizi aktif edin ,zaten o sayfada yatacak meblağlari göreceksiniz 2-3 iş günü içerisinde o kayıt ettiğiniz ibana para yatıyor.