arendenizinanasi yani korunmasız ilişki 1 kere yaşandı ve içeriye boşalma olmadıysa bence çok düşük bir ihtimal hamile kalmanız. Şüphelendiğiniz için de belirti yaşıyor olabilirsiniz. Ben de emzirdiğim için geçen ay 12 gün gecikme yaşadım. 6.günde test yapmıştım silik çizgi çıktı koşa koşa kan testi verdim negatif. Yani çok şüpheleniliyorsa kan testi yaptırın ama bence tek korunmasız ilişki ile hemen hamile kalınması da çok düşük bir ihtimal değil mi