Nefesin_Annesi0 Kızlar balığın suyunu değiştirdim biraz önce böyle bi şişlik fark ettim bir anda mı oldu anlamadım nedir bu
Poly-ana Nefesin_Annesi0 Canım bizim çok betamız oldu ama ilk defa görüyorum böyle bir şişlik Google lenste arattım orda da bulamadım instagtamdan bir veteriner bulup at bence fotoğrafını
Ashellinko Nefesin_Annesi0 Mikrop kapmış büyük ihtimalle diyor petshoplarda bunun için bir dama satiliyormus canım.Birde suyu nasıl degistiriyorsun çeşme suyu mu koyuyorsun
Nefesin_Annesi0 Ashellinko yok canım petshopun anlattığı gibi yapıyorum az bişey musluk suyu kalanını arıtıcıdan koyuyorum dinlendiriyorum suyu
Ashellinko Nefesin_Annesi0 Benim eşim 5 lik şişeye suyu koyup bidaki değiştirmeye kadar dinlendiriyor ve tamamen akvaryumun suyunu hiç boşaltmıyor dibinde biraz kalıyor eski sudan 😅
Nefesin_Annesi0 Ashellinko bende o şekilde yapıyorum canım 1 buçuk litrelik şişeye biraz musluk biraz arıtıcı koyuyorum bir hafta bekliyor değiştirirken de eski suyundan az bişey ekliyorum
Deletedmom_875 Ben de beta bakıyorum. Su değişiminden kaynaklı olabilir ilk defa görüyorum ben de. Suyu için su dezenfekte ilacı ve vitamin kullanıyor musun j