Bebeğim hasta olmuştu ve antibiyotik iğne kullandık bu yüzden ishal oldu 5 gün hastanede yattık akşam yine iğne yaptılar ve ishal şimdi yine arttı bu gün eve çıktık doktorım iki gün takip et geçmez ise bir daha test alalım dedi gayta testimiz gayet temiz sorum şu patates pirinç lapadı muz bunları biliyorum bunun dısında şu keser dediğiniz bir şey varmı