nserd 3 ay 25 günlük kızım var, bugun avm de tek başımayken tuvalete gitmem gerekti ve dondum kaldım 🤷🏻♀️ Yanımda kimse yok kime güvenebiliriz ki ? E tuvalete de götüremeyeceğime göre 💁🏻♀️
Sungurkiz nserd aile lavabosu var canim bebegi arabasinda lavabonun onunde birak sen iceri gir kapiyi kitle iceri girmeden birini birakmaktan iyidir bence🤷♀️
[silindi] nserd Bazı anneler eğer müsaitse personelden rica ederek engelli wc lerini kullanıyordu bekarken denk gelmiştim. Bebek arabasıyla girebilirsiniz oraya.
Dali05 Ben yanimda göturuyorum tanimadigim birine asla birakamam.Bebek arabasi varsa özurlu tuvaletleri daha buyuk oluyor .Bebek arabasiyla girebilirsiniz.
[silindi] nserd hayır daha geniş oda şeklinde oluyor tekli bebekle girdiğinizde görebilirsiniz onu. Bide oralar daha az kullanıldığı için daha temiz oluyor.
Deletedmom136 Tek daha hiç gitmedim ama burdaki avmde emzirme odasında wc var oraya gidebilirim ama tutarım muhtemelen çok pis avm tuvaletleri
nserd Deletedmom136 bende tuttum o ortama sokmamak için ama 🤷🏻♀️ Emzirme odalarında düşünülmesi gereken bişey . Hiç denk gelmedim emzirme odasının dahilinde bir tuvalete
Deletedmom136 nserd inan emzirme odalarındaki de leş gibi sözde anneler kullanıyor ama berbaaatt çocuğumu emzirmeye bile gidemiyorum
nserd Deletedmom136 Evet malesef 🤷🏻♀️ Anneler söz konusu olunca tertemiz bir oda hayal ediyorsun ama nerde ?
Denizmavisi Deletedmom136 evet canımm benm yaşadığım yerde de öyle leş gibi kokuyor emzirirken mikrop kapcam diye zor duruyorum