Kızlar 12 Eylülde 40im çıktı kanamam daha öncesinde bitti ama 40im çıktıktan sonra ilişki yaşadık korunuyoruz ama ilkinde geri çekilme yöntemi ile korunduk dün lekelenme oldu ilk bebeğimi de lekelenme ile öğrendim sizce gebelik olabilir mi 18 gün geçti erken gebelik testi alsam çıkar mı ya da sezaryen sonrası bu lekelenmeler normal mi? Yarın doğum yapalı 2 ay olacak