Gakkoyenge ben pastaları hep kendim yaparım. İlk doğum gününde oğluma bizden ayrı pasta yapmıştım şekersiz. Kendi pastamızın üstüne de seni bu dünyada en çok kim sever biz tabi ki yazmıştım ama böyle konseptsiz gibiydi gold balonlar almıştım. 2.yaş doğum gününde astronot konsepti yaptım. Her şeyi toptancıdan aldım internette çok pahalı. Astronot balon 2 yazılı balon mavi turuncu sarı ve siyah balonlar astronotlu iyi ki doğdun yazısı, uzaylılar flama, astronotlu tabak bardak peçete cupcake kalıbı mısır kalıbı vs.. Pastasını da kendim uzay konseptli yaptım üstüne astronot falan yaptım şeker hamurundan hemen resim de ekleyeyim. Dışarıdan her şey çok pahalıya geliyor bence 🌸