Belindaaa İlk hamileliğim de korunmayı bşraktıktan bir yıl sonra hamile kalmıştım oğlum 22 aylık çok şükür. Bu ay korunmayı bıraktım reglme 3 gün var ikinci hamileliğinize hemen mi hamile kaldınız 🙃
TwinsAndBeren Belindaaa ilk hamileliğimde korunmayı bıraktıktan 2 yıl sonra hamile kaldım, ikinci hamileliğimde korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım 😂
YumukluSucurtaa Belindaaa ilk hamileligim 2.5 sene sonra (kürtajla sonuçlandı ) 2.nci hamileliğim kürtajdan 2 ay sonra düşük ile sonuçlandı. Baya bir ara verdim 1.5 sene Korunmayı bıraktıktan 7 ay sonra oğlum doğdu 13 aylık 💙
hndathn Belindaaa 2. Gebeliğim 6. Sene sonra oldu kendimiz istedik rabbim aratmadı 2. Ayda gebe kaldım ama 3 aylıkken kalbi durdu kürtaj oldum.22 ay sonra cesaret edip tekrar çocuk istedik 3. ayda hamile kaldım çok şükür sağ ve sağlıkla dünyaya geldi kızım
mrvyad @Belindaaa ilk hamileliğim korunmasız 9.ayda olmuştu..2.si bir kerelik ihmalden oldu..adet düzensizliğimde var günüm her geçtiğinde test yapıyordum çıkmıyordu..oğlumu emzirirken göğüslerim çok sızlıyordu günümde geçince test yaptım pozitif
minikkuzuum @Belindaaa ilk bebeğime 4 ayda kaldım, ikincisini 1 buçuk senedir deniyoruz düzenli ilişkide var, günlerimide takip ediyorum ama olmuyor😊
bloggeranne Belindaaa korumayı bıraktık reglime 7 gün vardı kan verdim 14.10 çıktı öyle öğrendim 🤣🤣 şuan 54 günlük oldu bile
Belindaaa TwinsAndBeren bu postu yazdıktan sonra test yaptım ikinci çizgi silik çıktı sanırım hamileyim 🙈
Belindaaa TwinsAndBeren evet ilk işimiz o olucak. Ama daha küçük sanırım 3 haftalık olması lazım reglim 3 gün sonra çünkü 🥰
TwinsAndBeren Belindaaa testte çıktıysa en az 4-5 haftalık vardır çünkü ben ilk test yaptığımda çıkmadı 15 gün sonra yaptığımda çıktı ve 6 haftalıktı 🫠
Belindaaa aylinimonunannesi Ay kan verdim şimdi normal adet günüm yarın ya da diğer gün. Doktor ne kadar geciktin dedi daha iki gün var deyince şaşırdı test yanlıştır kanda hemen çıkmaz idrarda nasıl çıkar dedi 🤦♀️