Merhaba benim kızımın üzerine kaynar su dökülmüştü ve tedavi süreci yaraların iyileşmesi dışarı çıkma yasağımız vs derken nerdeyse 4 ay gecikti ama sıkıntı olmadı 2 yaş aşısını da olması gereken tarihten 4 ay sonra yaptık hemşire öyle söyledi bir sıkıntısını da görmedik