Ben yaz kış olayına katılmıyorum hiç ya nedense , yazın sadece çamaşır çabuk kuruyor o yüzden kolay geliyo4 , evler zaten sıcak kurutma sıkıntınız olmayacaksa yedekli kıyafetiniz çoksa cocukda hazırsa daha ne 😀 Allah yardımcınız olsun , size sabırlar diliyorum 🥰