Bebeğim tam 3 aylık dünden beri emmek istemiyor. Uykuya geçerken zorlanıyor. En son 10.40 ta emzirdim saat 14.00 oldu hala emmedi ve uykuya geçti. Ama normalde hep kucağımda uyuyan çocuk reflü yatağında kendisi uyudu tabi ben ninni açtım ve başını okşadım iyice mayıştı o şekilde. Kucağıma gelmek istemiyor. Emzirme pozisyonunda direkt ağlamaya başlıyor. Pilates topu iyi gelmişti şu an oda etki etmiyor. Uykudan alıp emzirsem uyanacak diye korkuyorum sebebi nedir yaşayan var mı