Hanımlar merhaba 14 aylık bı oğlum var 6 aylıkken sağ göğsümü emmeyi bıraktı 6 aya kadarda zor emzirdim sol göğsümü hala emiyor ama sağ göğsümden süt cekileli çok oldu haliyle sağ göğsüm küçük kaldı zaten önceden de küçüktü göğüslerim ama birini emzirip birini emzirmeyince çok büyük fark oluştu. Şimdi ikinci bebegime hamileyim sizce sağ göğsüm ikinci bebeğimde esitlenecek mi süt gelecek mi ona hep böyle biri küçük biri büyük mü kalacak ? Aynı durumu yaşayanlar nerdesiniz 🥰