@Yaademm İnanın negatif görmeye o kadar alıştım ki sizin gibi bende bekliyorum 1 buçuk senedir korunmasız ilişki var. Yinede olmuyor. Bu ayda ovulasyon testi yaptım, yine tutmadı. Hayırlısı deyip geçiyorum, Allah bi tane verdi deyip şükrediyorum ama bi yandanda çok istiyorum ne bileyim Allah nasip etmedi belkide, veya zamanı var bakalım.. Her ay adet günümü umutla bekliyorum. Allah tekrar o duyguyu yaşatmayı nasip eder inşallah sizede banada tüm bekleyenlerede 😊