Merhaba canlar doğum yapalı 8gün oldu ve bebeğimi henüz almış değilim yoğun bakımda 41 haftalık doğduk beslenirken morarması oluyo diye küveze aldılar.
ilk gün tam bir fiyasko 4-5 damla süt geldi diye bi tuhaf olmuştum 😂 şimdilerde iki göğüs toplam 60 ml geliyo 3 saatte bir sağıyorum normal mi sizlerde nasıldı