Ayni saglik sorunlariyla mucadele ediyorum.
Regli kanamandan kaynaklidir muhtemelen kan kaybetmen. Ben de oyle cok yogun yasiyorum ki, acikcasi hic aklima gelmemisti, reglin kan depolarimi bosaltacagindan.
Bas agrisi, sac dokulmesi, gece ozellikle yasadigim huzursuz bacak sendromu, tansyon dusmesi, kalp carpintilari, ve tum gun, uyusam da uyumasam da hic bitmeyen ölü gibi yorgunlugum.
3 doz demir serum takildi. Sonrasinda mucizevi bir sekilde kendime geldim. En onemli sorunlar ortadan kalkti.
Doktor bir yerde kacak var dedi.
Ya regli. Ya da mide bagirsakta bir kanama.
Yememe icmemeyle alakali bir dusus degil dedi.
Kadin doguma gittim. Regli azaltacak ilac verdi ama, kullandigim halde azalmadi.
Serum uzerine 2 kez regli oldum. Ve yine yorgunluklarim bas gostermeye basladi.
Tedavi yolunu ariyorum.
Sen de oncelikle k.doguma gorun, ve kanama sebebi, nasil azaltacaginiza bakin.
Ay cok gecmis olsun. InsaAllah kisa surede sagligin normale doner🥰