AslhanDivarc merhaba canım kaç kilp bebişiniz. Birde artk yavaslıor kilo alımları benım oglumda 2.5 aylıkken 7 kiloydu 3 aylık olunca hala 7 kiloydı ve cok cnm sıkılmıstı sulu yesıl kaka cpk yaptı ve kılo aldırmamıstı. Az alıncada gerckrn ınsanın morali bozuluor saglıklı olsnlar inşallah. Pompayıda tutumlu anneden bi göz atın derim