mehoz 9 ay olacak taktıralı.. Geçen sene Kasım ayında 3200 tl ye almıştım tahliller tetkikler falan ocak ayında taktılar. Sehir hastanesinde taktırdım ek ücret ödemedim. Yan etkiler bende rahatsız edecek şekilde olmadı. Kimisi aşırı kanama yaşıyor ama ben adet olmuyorum hiç zatem ebe de öyle demişti ara lekelenme olabilir dedi. Sivilce artısı kilo artısı falan olmadı gayet konforlu gidiyor benim için süreç. Takılması da gayet rahat can acıtıcı bir işlem değil.