Önce oğlumda başladı. Çok şükür ki zor atlatmadı yani keyfi iştahı hep yerindeydi gece biraz sancısı oluyordu sadece. Biz ise eşimle çok kötü olduk hala kötüyüz. Bana ilaç yazmak istemedi doktor sadece eşime yazdılar. Şu an sadece balgam ve sümükle boğuşuyoruz zor bela açıyoruz burnunu serum fizyolojikle. Bi de baby vacla çekiyoruz yoksa emerken bile boğulur gibi oluyor . Başka ne şekilde geçer bu balgam bilmiyorum. Tavsiyeniz varsa alırım 14 aylık