Afra11 Selam arkadaşlar emziriyorum adet olduktan 10 gün sonra lekelenme oldu.Kızım o gün ateşliydi epey stres yaşadım.Lekelenme 2 haftadır devam ediyor.
Sevgi1 Afra11 bnde de oldu bebeğin. Kaç aylık 10 gün kadar lekelendi hep şimdi geçti sonunda normale döndü bidaki adettte nolur bilemem
Sevgi1 Afra11 bnmde on aylik ama ben daha 9. Ayda adet oldum böyle oldu işte bilmiom bnde niye öyle oldu