mpdz Kızlar bebeğim 10 aylık ayağının üstüne basmak istemiyor topluyor hemen siz böyle bişey yaşadınız mı napmak gerekiyor
_eride109 mpdz kalca cıkıkda sorun olmadıysa sıkıntı etme..😉merak etme durur da yurur de evıde talan eder 😇
imeaeb mpdz Aynen bizimki de öyle kaba motor beceri olarak aşırı tembel bir bebek sağolsun dr a götürdüm o kontrollerini yaptı çok şükür reflekslerinde de sorun yok dedi zamanını bekliyorum bakalım
imeaeb kaderalparslan 10 aylık ama sıralamıyor mesela ya da böyle tutunup kalkmak istemiyor pek yeni yeni biraz çabalamaya başladı bunları sormuştum doktora kontrol etti
imeaeb kaderalparslan Hmm aynıyız desenize kilolu bir bebek mi nasıl bir süre daha bekleyelim bakalım doktor baktığı için şuan akışına bıraktım 18.ayda yürüdü bir çocuğum dedi bir de
nurrr126 ebrusenaa ay benim oğlum da aynı çok ağlıyor ve hep kucakta olmak istiyor çok zor çok bunaldım artık