Merhaba arkadaşlar bebeğim 53günlük göbeği içeri girmedi doktora gittik fıtık dedi kendi kendine geçer 3yaşa kadar dedi ama annemler geçmezse ameliyat olur üzerine para koy bantla dedi de ne yapayım bilemedim bazen eskilerin dediği mantıklı oluyor çünkü denemişler tecrübe etmişler..
Yapmazsam sonra ameliyat gerekirse pişman olurum diye korkuyorum
Sizler tecrübe ettiyseniz ne yaptınız nasıl davrandınız benle paylaşır mısınız lütfen 🙏🏼