2-3 ay önce doktoruma taktırmak istediğimi söyledim özel olduğu için takma ücreti vs 10-15 bin arası tutuyordu yaptırmadım şehir hastanesinde sadece bir doktor takıyormuş onunla görüştüm sadece eczaneden alıp geleceksin dedi gerekli olan meme ultrasonu ve smear tahlillerimi verdim sonuçlarında bir sıkıntı çıkmayınca bugün taktırdım.Eczaneden aldım ücreti 4 bin 60₺ solak olduğum için sağ koluma takıldı lokal anestezi uygulandı.İlk önce 2 iğne yapıldı onlar çok uyuşturmadığı için 3.iğne yaptıldı çok az bi acı oldu normal kan alma da iğnenin verdiği acıyla aynıydı sonrasında zaten tamamen uyuştuğu için implant takılırken acımadı implant iğnesi biraz kalındı bu yüzden çok korkuyordum ama beklediğim gibi asla olmadı hiç hissetmedim yaklaşık 5-10 dakika sürdü 3 yıl koruması var %99 koruma sağlıyor.Bugün kolumu çok fazla kullanmam gerekiyormuş ve bugün duşa girmem yasak zaten güzelce sardılar.Yarından itibaren hayatıma normal bir şekilde devam edeceğim.Kolumda sadece inanılmaz bir ağrı var ama ağrı kesici kullanmamda bir sakınca yokmuş.Düşünen tereddüt edenlere tavsiye ediyorum spiral gibi kayma veya vücudun kabul etmeme gibi bir ihtimali yok. 3 yıllık implantım bana da hayırlı olsun artık😂💃🏻💃🏻