Hbsr hiçte saçma düşünceler değil kendine haksızlık etme, bende doğumdan sonra hep böyle düşünür hisseder oldum, sürekli bebeğime bakarken ağladım kucağıma alırken ilgilenirken ağladım hala da ara ara yine ağlarım, böyle ağır bi duygu geliyor içime tarif edemiyorum o duyguyu ama bilirsin bence, bende doğum yapalı 4 ay oldu diğer ay biter şu ayı da atlatalım diye diye kendimi teselli ediyorum hep ama bitmiyor maalesef …