Kızlar 11 aylık kızım. Yani aklımı yiyeceğim. Kanser olacağım az kaldı. Napsam olmuyor. Kendi yesin diye bırakıyorum. Mama sandalyesinde durma süresi 5 dakika neredeyse. Yemiyor atıyor aşağı sürekli. Kendim yedireyim diyorum asla yemiyor çok nadir. Tv YouTube açınca eh bende onu yapmak istemiyorum. Neler yapıyorum bir görseniz ama yok yemiyor hayattan soğudum inanın ya