bskngulcan Bebeğim 8aylık oldu daha önce üç kere denedm asla ağzına sürmüyor ne yapmak lazım sizler nasıl pişiriyorsunuz? Kimisi süt koy diyor pişerken kimisi yoğurtla karıstır filan her yolu denedim yesin istiyorum fakat tatmıyor bile🥲
lohusaserbeti bskngulcan her yörenin tarhanası farklı oluyor biz Trakya tarhanası yiyoruz. Normalde kendimiz de ekmek ve beyaz peynir koyup yeriz tarhanayı. Ben kızıma da öyle yapıyorum kıyma ile pişiriyorum sonra içine ekmek ufalıyorum ve kaşar rendeliyorum o şekilde yiyor. Ama siz hangi tür tarhana kullanıyorsunuz bilmiyorum.
butterflyy_ Tarhanalı yumurta bayılıyor 🐣tarhanayı az yağda kızart 2 kaşık su dök kıvamlandır yumurtayı kır karıştır
Ucansupurge bskngulcan Bebeklik döneminde tarhanali omlet yapıyordum seviyordu. Şuan 3 yaş çok sever tarhanayi domatesli ve sarımsaklı yapıyorum ben. Birde tarhana ekşi mi belki o yüzden sevmiyor olabilir. Tatlı tarhana kullanıyorum ben
Deletedmom_984 Benim bebeğim de ek gıdaya geçtiğimizde yerdi. Kıyma ve ilik suyu tereyağı katarak yapardım şuan 11 aylık direkt tüküyüyor hiç istemiyor🥲
Torpiktospa Sevdirmek zorunda değilsiniz ileride çok huy değiştiriyorlar merak etmeyin 🙏🏻 Tarhana çok seviyodu o aylarda şuan ağzına değdirmiyor bile