lohusaserbeti Erkal ben uzun şeritler halinde kesip eline veriyorum çok güzel yiyor 11 aylık bence siz de deneyin
aslananne27 Erkal 2 yaşında ( 28 aylık ) herseyi yıyor yetişkin gibi ama bende sadece eline havuç ve kuruyemiş vermiyorum üzümleri bile ortadan ikiye ayırır veririm 😅çünkü doktorum üzüm 5 yaşına kadar ortadan ikiye ayrılmalı dedi
madonnaa Erkal 9 aylık olduğundan beri veriyorum zaten büyük parçaları kendi çıkarıyor çoğunu koparamiyor, küçük küçük kemirmeye çalışıp dişlerini kaşıyor. Kontrol altında verildiği sürece sıkıntı olmaz inşallah
Mnli Erkal heimlich manevrası videoları izleyin takılsa bile nasıl müsahale edeceğinizi bilirsiniz ki zaten çoğu yiyor