Merhaba şimdi malum çoğumuz analara geçtik 🥲 öğretmenimizin bir tutumu var doğru mu bilmiyorum ama ben aşırı rahatsız oldum. Bugün söylemişti zaten işte deneme gibi bişey yapacağım dedi akşam çalıştırdım güzelce bizim kızın pek gönlü yok ayrı ama babası falan sordu yaptırdı hani çekingen de bir çocuk bize bile zor söylüyor neyse sabahta hatırlattım konuştum yolladım. Yapıp yapamaması benim için çok sorun değil her türlü destek alırım yanındayım ama öğretmenimiz az önce işte hepsini doğru yapanlar ve bir kaç yanlışı olanlar diye kağıda yazıp paylaşmış grupta bunda da sorun yok ayy ne güzel dedim başta ama şimdi çocukları toplayıp hiç yanlışı olmayanlar vs diye fotoğraf paylaşmış. Sizce bu doğru mu? Ben mi alındım yani aralarında kızımda olsa yine rahatsız olurdum bu bana çocukları ayırmak gibi geliyor çünkü. Diğerleri eminim aşırı üzülmüşlerdir rekabet olsun istiyor olabilir ama ben mi abartıyorum acaba