3.5 yaşında bir kızım 2 yaşında bir oğlum var. Çocuklarınızla kaliteli vakit nasıl geçiriyorsunuz ? İkisinede aynı anda aynı oranda yetişememe durumu oluyor malum.Yorgunluğu hiç bahsetmiyorum. Kış da geliyor artık park bahçelerde çok çıkamıcaz. Neler yapabiliriz ? Sizin önerileriniz,yaptıklarınız ? Fikir alış verişi yapalım annelerim :) Bazıları büyüğü kreşe oyun grubuna vs gönderin diyor. Geçen yıl oyun grubuna göndermiştim ama bu yıl fiyatlar çok faiş. Yaşı gelince devlet anaokukuna göndericem ama şu an evlerde vakit gecırmek zorundayız. Hayat çok pahalı gerçekten. Özellikle iki ve daha fazla çocuklu olan ailelere Allah yardım etsin