Kızlar oğlum gecen hafta perşembe günü ishal oldu çok afedersiniz Bi kaç tuvaletten sonra yeşildi ama ateş yapmadı neyse acile bağırsak antiseptigi ve reflor birde zinco verdiler 2 güne topladı çok şükür ilaç bitti yine ishal sonra cuma günü doktora çıktık Bi crp falan bakalım dedi kan istedi uzadığı içinde antibiyotik verdi yine tam topladı kendi ni sabah tuvalete çıktı normal kahvaltıdan sonra tekrar gitti yine ishal henüz sonuçlar için doktora gitmedim bu gün gideceğim ama crp si falanda temiz neyden olabilir anlamiyorum bazen dinlemiyor lar çorapsız çok geziyorlar ayakları üşümekten de olabilirmi acaba şaşırdım artık ne yapsam neden olabilir 1 haftadır okula bile gondermedim