Mikisss mavipapatya1 valla o hakda bilgim yok ama qalıba doktor hormonal problemden kaynaklandigini soylemişti
Mircet mavipapatya1 evet tekrarladı hatta bu yıl bitmeden tekrar olması gerekiyor.Adet kanamasından daha az olduğunu söylemişti 3 4 gün sonra rutinlerine döndü tam anlamıyla
mavipapatya1 Mircet peki doktoru hormonlu spiral önermedi mi bana bunun hormonlardan kaynaklandığını ve tekrarlamaması için hormonlu spiral Önerdiğini söyledi ve operasyon esnasında spiral takıldı
Mircet mavipapatya1 annem istemedi spralle hiç iyi hikayeleri olmadığı için kabul etmedi 😂 spral kayıp başka yerlere gitmiş onun için tekrar ameliyat falan oldu.
mavipapatya1 Mircet tövbe yarabbim annenize Allah kolaylık versin inşallah birdaha tekrarlamaz be kadar da kadın doğumun en basit operasyonlarından olsa da stresi ve moral bozukluğu yetiyor insana rabbim beterinden saklasın
Mircet mavipapatya1 gerçekten öyle.Ama teyzemde de aynı sorun vardı o taktirdi ve çok memnun.Tekrarlamadida
mavipapatya1 Mircet ay inşallah benimde biter de yaşamam birdaha ya hala bulaşık bulaşık geliyor 13. Günüm muhtemelen spiralin alışma kanaması annemde de kist sebebiyle takıldı nisanda 1 ay falan sürmüştü lekelenmesi