Sarenur_Kara Merhaba anneler 2,5 aylık koz bebeğim var bacaklarının iç kısmında şişlik var yani normal mi değil mi anlamıyorum özel bölgesine yakın üst bacağın iç kısımları sizin Bebeklerde de var mı