tgbarkn Merhabalar bebeğim 18 aylık ve yaklaşık 4-5 aydır her öğünde öğürmeye başladı. Önce katılarda şimdi ise sıvılarda dahi ağzında bekletip çıkarıyor. Çom küçük katı olsun hemen öğürüyor. Yemek yedirmek işkence oldu çözüm bilen var mı😞
Defneemomm1 tgbarkn kızım 12 aylık inanın öğürmek bizim içinde öyle oldu yani öğürmek bir refleks ama çok korkuyorum verirken pütürlü şeylere alıştırdım fakat sürekli bir öğürme hali nasıl yeneceğiz bilmiyorum
livakz tgbarkn aynı dönemde benim kızımda da oldu . Sadece yemek değil herşeye oguruyordu. Midem bulandı diyodu herşeye . Bazen oyuncağa bile . Ama geçti . Doktorumuz bze bı zencefil damlası önermişti . Onu deneyebilirsiniz .
tgbarkn Defneemomm1 bende hiç rondo kullanmadım hep pütürlü ama nereden nasıl öğrendiyse öğürüyor. Sıvıları da bu arada yutmuyor onları da çıkarmaya başladı
kucuksevgilim livakz 1 yaşında sonra bebeğim öğmeye başladı maması hazırladığımda görüp veya bugün oyun grubuna gittik orda boyalı makarna vardı duyu aktivitesi onu görünce öğdü dokunmayı geçtim görünce bile öğüyor sizinde mi öyleydi
livakz kucuksevgilim evet bı dönem öyleydi diyebilirim farklı seylere . Biraz gözlemleyin eğer düzelmezse bı ergoterapiste götürün . Duyusal hassasiyet kaynaklı da olabilir
kucuksevgilim livakz oyun grubunda fark ettiler çok durmamıştım üstünde duyu eksikliği elini çok yıkıyoruz siliyoruz ondan sanırım böyle oldu dokunmak istemiyor inş yönlendiricek psikolog inş çabuk aşarız
Defneemomm1 blogbyirosh kızım şuan 17 aylık oldu her şeyi yiyor öğürme geçti sadece hastalandığında boğazında ağrı varsa öğürüyor
blogbyirosh Defneemomm1 dikkat ettiğiniz birşey oldu mu geçmesi için aldığınız bir önem benm kızım da şuan 16 aylık ama öğürüyor