Merhabalar, kızım 13 aylık prematüre
Doğduğundan beri aptamil mama kullanıyoruz, şimdi de ek gıda haricinde günde 3 kez 120-150 cc içiyor.
Bir tanıdığım mamayı artık sütle yapmamı önerdi, hem daha besleyici olur kilo alır dedi.
Bu aralar biraz hastane sürecimiz falan olunca zayıfladı kızım baya o yüzden.
Süt ile mama yapan var mı acaba ? Veya kahvaltılarda falan süt içirmeye başladınız mı?
İnek sütünün zararlarını biliyorum, onun yerine keçi sütü kullanan var mı ?